Váš čas je Vaše bohatství
Ušetřete svůj čas, zautomatizujte si rozesílání informačních e-mailů, obchodních sdělení. Sbírejte kontakty v souladu s nařízením GDPR
Zatímco Váš e-mail pracuje, můžete se věnovat svému podnikání a rodině
Jaké kroky je potřeba udělat pro úspěšný e-mail marketing?
Založení e-mailingového účtu
Ověření e-mailu a webu – teprve po ověření je možné rozesílat kampaně a to proto, aby se zamezilo rozesílání spamů
Nastavení přesměrování e-mailu
Doplnění DNS záznamů na Vaší doméně
Vytvoření formuláře
Vytvoření dvoufázového ověření – aby byly splněny zákonné podmínky pro sběr kontaktů v souladu s GDPR
Vytvoření „přistávací stránky“ na Vašem webu, umístění formuláře, vytvoření děkovací stránky
Vytvoření první kampaně – e-mailu a jeho rozeslání na přihlášené adresy
To by jako základ mohlo stačit, ale proč nevyužít všech možností, které e-mail marketing nabízí?
Jaké máte další možnosti?
Vytvoření automatizace rozesílání e-mailů – posílejte předem připravené e-maily nebo celé sady e-mailů – v čase, který si určíte.
Segmentace odběratelů
Statistiky
Vyskakovací okna s formulářem na stránce
Dotazníky v e-mailech
Přijde Vám to příliš složité?
Nechte to na mně. Pomohu Vám se založením a nastavením emailingového nástroje. Vytvořím Vám první formulář a naučím Vás s tímto nástojem pracovat. Společně můžeme vytvořit i Vaší první e-mailingovou kampaň.
ZAVOLEJTE MI: 728 935 578
Na co byste neměli zapomínat?
Nejdůležitější součástí Vašeho úspěšného e-mailingu je obsah. Ten rozhoduje, zde Vaše e-maily budou otevřeny a přečteny.
Pro koho není e-mail marketing určen?
V MailerLite je povoleno „zasílání pouze relevantního obsahu, který je vyžadován odběrateli a odpovídá zákonu CAN-SPAM. Nesmíte posílat pornografii, affiliate marketing, pyramidové hry, MLM, návody na „rychlé zbohatnutí“, Forex, Escortové služby, hazardní hry, návody na hubnutí, služby odblokování mobilních telefonů, ani nabízet nelegální zboží a služby. Také nesmíte posílat obsah podporující diskriminaci, šikanu nebo jednání, která by mohla představovat zdravotní riziko, například informace proti očkování.“