E-mailing

Váš čas je Vaše bohatství

Ušetřete svůj čas, zautomatizujte si rozesílání informačních e-mailů, obchodních sdělení. Sbírejte kontakty v souladu s nařízením GDPR

Zatímco Váš e-mail pracuje, můžete se věnovat svému podnikání a rodině

Jaké kroky je potřeba udělat pro úspěšný e-mail marketing?

Založení e-mailingového účtu

Ověření e-mailu a webu – teprve po ověření je možné rozesílat kampaně a to proto, aby se zamezilo rozesílání spamů

Nastavení přesměrování e-mailu

Doplnění DNS záznamů na Vaší doméně

Vytvoření formuláře

Vytvoření dvoufázového ověření – aby byly splněny zákonné podmínky pro sběr kontaktů v souladu s GDPR

Vytvoření „přistávací stránky“ na Vašem webu, umístění formuláře, vytvoření děkovací stránky

Vytvoření první kampaně – e-mailu a jeho rozeslání na přihlášené adresy

To by jako základ mohlo stačit, ale proč nevyužít všech možností, které e-mail marketing nabízí?

Jaké máte další možnosti?

Vytvoření automatizace rozesílání e-mailů – posílejte předem připravené e-maily nebo celé sady e-mailů – v čase, který si určíte.

Segmentace odběratelů

Statistiky

Vyskakovací okna s formulářem na stránce

Dotazníky v e-mailech

Přijde Vám to příliš složité?

Nechte to na mně. Pomohu Vám se založením a nastavením emailingového nástroje. Vytvořím Vám první formulář a naučím Vás s tímto nástojem pracovat. Společně můžeme vytvořit i Vaší první e-mailingovou kampaň.

ZAVOLEJTE MI: 728 935 578

Na co byste neměli zapomínat?

Nejdůležitější součástí Vašeho úspěšného e-mailingu je obsah. Ten rozhoduje, zde Vaše e-maily budou otevřeny a přečteny.

Pro koho není e-mail marketing určen?

V MailerLite je povoleno „zasílání pouze relevantního obsahu, který je vyžadován odběrateli a odpovídá zákonu CAN-SPAM. Nesmíte posílat pornografii, affiliate marketing, pyramidové hry, MLM, návody na „rychlé zbohatnutí“, Forex, Escortové služby, hazardní hry, návody na hubnutí, služby odblokování mobilních telefonů, ani nabízet nelegální zboží a služby. Také nesmíte posílat obsah podporující diskriminaci, šikanu nebo jednání, která by mohla představovat zdravotní riziko, například informace proti očkování.“